بهره گیری از ظرفیت زنان خانه دار برای فراوری ماسک در اراک ، ماسک های بهداشتی در 11 شهر توزیع شد

به گزارش آسمان فارس، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: علاوه بر اینکه ماسک در کارگاه جامعه اسلامی به فراوری می رسد، از ظرفیت بانوان خانه دار اراکی برای فراوری ماسک نیز بهره گرفتیم.

بهره گیری از ظرفیت زنان خانه دار برای فراوری ماسک در اراک ، ماسک های بهداشتی در 11 شهر توزیع شد

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمدعلی خداوردی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از راه اندازی کارگاه فراوری ماسک خانگی به همت جهادگران دانشجوی گروه شهید شاهینی این تشکل دانشجویی اطلاع داد.

خداوردی گفت: با توجه به احتیاج مبرم گروه های در معرض خطر کشور که زیر نظر سازمان بهزیستی بودند، اقدام به فراوری ماسک در خانه همشهریان اراکی کردیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان نمود: در کنار احداث این کارگاه، تعداد قابل توجهی ماسک به همشهریان اراکی داده شد تا در منزل خود با شعار هر خانه یک کارگاه، به فراوری بپردازند.

وی با بیان اینکه هدف ما این بود که مردم را در سیکل درمان درگیر کنیم، چون وقتی افراد خودشان را داخل این سیکل ببینند، ناخودآگاه هم بیشتر پیشگیری می نمایند و هم اطرافیان خود را برای مراقبت و پیشگیری تشویق می نمایند.

خداوردی ادامه داد: پارچه و دیگر تجهیزات مورد احتیاج برای فراوری ماسک را در 40 نقطه شهر اراک توزیع کردیم و چند راننده داشتیم که این ماسک ها را جمع آوری می کردند.

وی با بیان اینکه این ماسک ها در استان های مختلف کشور توزیع شد، اضافه کرد: ماسک های فراوری شده ابتدا در بیمارستان امیرکبیر اراک ضدعفونی شده و سپس به شهر های شیراز، یاسوج، گیلان، زاهدان، همدان، کرمانشاه، گرگان، اردبیل، زنجان و خوزستان ارسال شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان نمود: همچنین حدود 4000 هزار ماسک و 100 عدد الکل 250 سی سی به مرکز بهزیستی شهر اراک تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 842

به "بهره گیری از ظرفیت زنان خانه دار برای فراوری ماسک در اراک ، ماسک های بهداشتی در 11 شهر توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از ظرفیت زنان خانه دار برای فراوری ماسک در اراک ، ماسک های بهداشتی در 11 شهر توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید