بهره برداری تصفیه خانه آب اضطراری یاسوج خاتمه سال اقتصادی 98

به گزارش آسمان فارس، مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری تصفیه خانه آب اضطراری شهر یاسوج تا خاتمه سال اقتصادی 98 اطلاع داد.

بهره برداری تصفیه خانه آب اضطراری یاسوج خاتمه سال اقتصادی 98

به گزارش خبرنگاران، فیض الله پاسره در جمع خبرنگاران، اضافه نمود: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج از پروژهای سفر ریاست جمهوری بوده و به دلیل مسائل اعتباری راکد بود.

وی اظهارکرد: با پیگیری های استاندار مبلغ 90 میلیارد ریال گشایش اعتبار شده و در حال مبادله موافقت نامه هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به زودی عملیات اجرایی مجددا شروع می گردد و با توجه به اینکه این پروژه در لیست پروژهای اقتصادی مقاومتی است، همه کوششمان را بکار می گیریم که پروژه تا خاتمه سال اقتصادی 98 به بهره برداری کامل برسد.

پاسره از بعضی اصلاحات برای تامین آب شرب پایدار در مرکز استان اطلاع داد و گفت: شروع عملیات اجرایی مخزن 1000 متر مکعبی در مجاورت خیابان ساحلی یاسوج با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال با هدف تامین آب پایدار و مطمئن منطقه سروک، شهرک ولایت، شهرک الغدیر و محدوه پلیس راه قدیم عملیاتی شد.

وی ادامه داد: یک پروژه دیگر به منظور اصلاح و توسعه شبکه منطقه بالا دست پلیس را قدیم موسوم به منطقه روبروی صندلی گاز نیز برای انتخاب پیمانکار برآورد و فراخوان شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین مخزن 2000 متر مکعبی در تپه مشرف به دانشگاه یاسوج با کوشش همکارانمان در آبفای شهر یاسوج که در سالهای قبل احداث شده بود و از ظرفیت آن در تامین آب شرب مردم استفاده نمی شد، وارد مدار بهره برداری شد. با این اقدام، آب بسیاری از مناطق شهر یاسوج به پایداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 520

به "بهره برداری تصفیه خانه آب اضطراری یاسوج خاتمه سال اقتصادی 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری تصفیه خانه آب اضطراری یاسوج خاتمه سال اقتصادی 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید