اینستاگرام از کارت پروفایل رونمایی کرد

به گزارش آسمان فارس، اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام کارت های پروفایل معرفی نموده است که مانند یک کارت ویزیت دیجیتال عمل نموده و اشتراک گذاری پروفایل و برقراری ارتباط با دیگران را برای کاربران آسان تر می نماید. این کارت دو طرفه، خلاصه ای از حضور شما در اینستاگرام، از جمله عکس پروفایل، بیوگرافی، لینک ها، موسیقی و یک کد QR را در قالبی با تصویر پس زمینه قابل تنظیم ارائه می دهد.

اینستاگرام از کارت پروفایل رونمایی کرد

این اقدام، تازهترین مورد در زنجیره ای از به روزرسانی ها با هدف ارتقای پروفایل های اینستاگرام است. اینستاگرام در ماه های گذشته، چندین قابلیت را با هدف اعطای کنترل بیشتر به کاربران بر پروفایل ها و نحوه نمایش آنلاین خود معرفی نموده است. این قابلیت ها شامل امکان اضافه کردن موسیقی به پروفایل، سنجاق کردن حداکثر سه پست در ابتدای صفحه و اشتراک گذاری پست های گروهی با سایر کاربران می گردد. این قابلیت ها، در کنار کارت های پروفایل تازه، روش های بیشتری را برای بیان شخصیت و علایق کاربران در این بستر فراهم می نمایند.

کارت های پروفایل به تنهایی، روشی ساده برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات اینستاگرام شما بدون احتیاج به ارسال نام کاربری ارائه می دهند. آن ها بعلاوه به عنوان ابزاری خلاق عمل نموده و به کاربران اجازه می دهند خود را به وسیله بیوگرافی، انتخاب موسیقی، عکس پروفایل و تصویر پس زمینه بیان نمایند.

کاربردهای این کارت ها متنوع است:

  • در ارتباط ماندن: به آسانی اطلاعات تماس خود را با دوستان و آشنایان تازه به اشتراک بگذارید.
  • بیان خلاقانه: کارت را مطابق با سلیقه و علایق خود شخصی سازی کنید.
  • همکاری: پروفایل خود را با همکاران بالقوه یا برندها به اشتراک بگذارید.
  • ایجاد جامعه: با دیگرانی که علایق مشابهی در گروه های اینستاگرام یا رویدادهای آنلاین دارند، ارتباط برقرار کنید.

معرفی کارت های پروفایل می تواند بر نحوه تعامل و ارتباط کاربران در این بستر تاثیر بسزایی داشته باشد. اینستاگرام با ساده سازی روند اشتراک گذاری اطلاعات پروفایل و فراهم کردن بستری خلاقانه برای ابراز وجود، به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی در حال تکامل است.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مهر 1403 بروزرسانی: 27 مهر 1403 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2273

به "اینستاگرام از کارت پروفایل رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام از کارت پروفایل رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید