ایجاد سامانه جدید برای دریافت و تمدید مجوز صنایع دستی

به گزارش آسمان فارس، سرپرست دفتر آموزش و حمایت از فراوری صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: متقاضیان دریافت و تمدید مجوز می توانند به سامانه MY.ICHTO.IR مراجعه نمایند.

ایجاد سامانه جدید برای دریافت و تمدید مجوز صنایع دستی

خبرنگاران: فرهاد فلاح گفت: بهره برداری از سامانه صدور مجوزهای فراوریی صنایع دستی از تاریخی 10 شهریور 98، به آدرس MY.ICHTO.IR صورت گرفته و متقاضیان دریافت یا تمدید مجوز می توانند به سامانه فوق مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

او اضافه کرد: سامانه قبلی که از آن به عنوان سامانه هوشمند صنایع دستی یاد می شد دچار اشکالاتی بود و جوابگوی نیازهای ما نبود ازاین رو این سامانه در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور ارائه خدمات مطلوب به هنرمندان و صنعتگران راه اندازی شده است.

سرپرست دفتر آموزش و حمایت از فراوری صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی اضافه کرد:صنعتگران در سراسر استان می توانند برای دریافت و تمدید مجوز به این سامانه واردشده و مشخصات خود را ثبت نمایند.

او در تشریح روند ثبت نام در این سامانه اضافه کرد: صنعتگران ابتدا باید هدایت استفاده از این سامانه را مطالعه و بعد از ثبت نام و ثبت مشخصات خود، مدارک لازم را پیوست نمایند و درنهایت کد رهگیری از سامانه را دریافت نمایند.

فلاح اضافه کرد: صنعتگران باید کد رهگیری را در اختیار داشته باشند چراکه همکاران ما در معاونت صنایع دستی ادارات کل میراث فرهنگی استان با آن ها تماس خواهند گرفت و برای بازدید از کارگاه آن ها مراجعه خواهند کرد، در صورت دارا بودن شرایط، مجوز آن ها تمدید و یا مجوز جدید صادر خواهد شد.

منبع: چمدان
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 385

به "ایجاد سامانه جدید برای دریافت و تمدید مجوز صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد سامانه جدید برای دریافت و تمدید مجوز صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید