اولین تصاویر رسمی از گوشی پرچمدار XPERIA 1 IV سونی

به گزارش آسمان فارس، پس از مدت ها انتظار انتها رندر های رسمی از XPERIA 1 IV سونی منتشر شد.

اولین تصاویر رسمی از گوشی پرچمدار XPERIA 1 IV سونی

به گزارش خبرنگاران، شرکت سونی به زودی نسل چهارم گوشی XPERIA 1 خود، به نام XPERIA 1 Mark IV را معرفی می نماید. پیش از هر چیز اولین تصاویر از این گوشی منتشر شده است.

با توجه به نزدیک بودن زمان عرضه رسمی معینات دستگاه را که پیشتر شایعه شده بود معرفی نمی کنیم؛ چرا که به زودی معینات رسمی این گوشی معرفی خواهد شد. از نظر طراحی باید بگوییم که شرکت سونی به حرکت ثابت خودش ادامه می دهد.

بحث بود که آیا سونی در مدل تازه نمایشگری را عرضه می نماید که کل پنل جلویی را بپوشاند یا خیر. بعلاوه معین نبود که در این نمایشگر سراسری، دوربین های سلفی در سوراخ پانچ قرار داده می شوند یا بریدگی ناچ. اکنون دیده شد که شرکت سونی با وجود تغییرات گوشی های تازه در طی سال ها هنوز حاشیه های بالا و پایین را، هرچند کوچک، حفظ نموده است.

مسئله دیگر حذف کردن یا استفاده از جک 3.5 میلی متری هدفون بود. در صورت حذف این درگاه اتصال، امکان باریک تر ساختن دستگاه فراهم می شد. اما این تغییر هم انجام نشده است. به هر حال شرکت سونی میخواهد که این دستگاه را به عنوان یک دستگاه چندرسانه ای معرفی کند؛ بنابراین جک 3.5 میلی متری هدفون را قربانی قابلیت های دیگر نخواهد کرد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2010

به "اولین تصاویر رسمی از گوشی پرچمدار XPERIA 1 IV سونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر رسمی از گوشی پرچمدار XPERIA 1 IV سونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید