امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی می گردد؟

به گزارش آسمان فارس، ایرنا نوشت: امیر قلعه نویی، سرمربی گل گهر که سابقه راهنمایی تیم ملی را دارد، گزینه اول مسئولان فدراسیون فوتبال است و به نظر می رسد باید از حالا او را سرمربی تیم ملی دانست.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی می گردد؟

سرمربی سابق تیم ملی قطر به صورت رسمی راهنمایی اکوادور را برعهده گرفت و مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه ایرانی خود را ظرف 48 ساعت آینده معرفی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، فلیکس سانچز گزینه نهایی فدراسیون فوتبال برای راهنمایی تیم ملی پس از اینکه با مهدی تاج به توافقات اولیه رسیده بود، ناگهان به خاطر مدت زمان قرارداد راهی تیم ملی اکوادور شد.

سانچز خواستار قراردادی هشت ساله شده بود اما فدراسیون فوتبال در پی قرارداد تا خاتمه جام ملت ها و سپس تمدید آن در صورت رضایت از عملکرد تا خاتمه جام جهانی بود.

پس از منتفی شدن حضور سانچز در تیم ملی مسئولان فدراسیون فوتبال مذاکرات خود را با گزینه های ایرانی مجددا شروع خواهند کرد و ظرف 48 ساعت آینده سرمربی ایرانی تیم ملی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

امیر قلعه نویی، سرمربی گل گهر که سابقه راهنمایی تیم ملی را دارد، گزینه اول مسئولان فدراسیون فوتبال است و به نظر می رسد باید از حالا او را سرمربی تیم ملی دانست.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2150

به "امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید