الناز کمپانی: قهرمانی آسیا در حد بازی های آسیایی است، بهترین نتیجه را می خواهم

به گزارش آسمان فارس، نماینده ایران در ماده 100 متر با مانع قهرمانی آسیا می گوید که شرایط بدنی خوبی دارد و برای کسب بهترین نتیجه به مسابقات می رود.

الناز کمپانی: قهرمانی آسیا در حد بازی های آسیایی است، بهترین نتیجه را می خواهم

الناز کمپانی در گفت و گو با خبرنگاران، پیش از اعزام به مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در قطر اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در این مسابقات برای اولین بار شرکت می کنم. سطح این مسابقات بسیار بالا است چون قبل از مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود. فکر می کنم این مسابقات در حد بازی های آسیایی باشد چون همه ورزشکاران دوومیدانی آسیا در آن حاضر خواهند شد.

وی در مورد شرایط آمادگی خود خاطرنشان کرد: به اندازه خودم تمرین کردم و در دو مسابقه انتخابی هم شرکت کردم. خدا را شکر شرایط بدنی خوبی هم دارم. برای کسب بهترین نتیجه به مسابقات می روم اما باید بگویم که دوومیدانی ریسک بالایی دارد و نمی توان قبل از مسابقه در مورد نتیجه حرفی زد. ماده 100 متر با مانع هم ریسک بالایی دارد و مشخص نیست که چه نتیجه ای برایم رقم می خورد و چندم می شوم.

کننده ایران در ماده 100 متر با مانع قهرمانی آسیا قطر ادامه داد: این اولین حضورم در قهرمانی آسیا بیرون سالن است. چندین بار در قهرمانی آسیا داخل سالن حضور داشتم اما در ماده 100 با مانع اولین بار است که شرکت می کنم. تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه خواهم کرد.

کمپانی در مورد حریفان خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هنوز استارت لیست ها مشخص نیست و نمی دانم چه کسانی شرکت می کنند. ورزشکارانی هستند که از قبل با آن ها مسابقه داده ام و از آن ها شناخت دارم. حریفانی از قزاقستان، چین و ژاپن هستند که می دانم در حال تمرین هستند و فکر می کنم در این مسابقات حاضر شوند. آن ها 100 درصد حریفان خوبی خواهند بود. پیش از این در مسابقات بین المللی داخل سالن تهران با حریفانی از هند، بحرین و عمان مسابقه دادم و توانستم قهرمان شوم.

وی در خاتمه گفت: واقعاً اینکه در این مسابقات چه نتیجه ای برایم حاصل می شود قابل پیش بینی نیست. نمی دانم چه مقام یا مدالی خواهم گرفت. باید مسابقه دهم و ببینم چه پیش می آید اما همانطور که گفتم برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهم کرد.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از یکم اردیبهشت ماه به میزبانی قطر برگزار می شود. تیم ملی دوومیدانی ایران با ترکیب 16 نفره راهی این مسابقات است و الناز کمپانی کننده ایران در ماده 100 متر بامانع خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 234

به "الناز کمپانی: قهرمانی آسیا در حد بازی های آسیایی است، بهترین نتیجه را می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الناز کمپانی: قهرمانی آسیا در حد بازی های آسیایی است، بهترین نتیجه را می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید