افشای مشخصات گوشی پرچمدار تاشو موتورولا Razr 3

به گزارش آسمان فارس، بر اساس مشخصات منتشر شده، مدل تازه گوشی تاشو موتورولا به تراشه پیشرفته اسنپدراگون محصول شرکت کوالکام مجهز خواهد بود.

افشای مشخصات گوشی پرچمدار تاشو موتورولا Razr 3

به گزارش خبرنگاران، در ماه دسامبر 2021، Chen Jin، مدیر تجارت موبایل شرکت لنوو در چین تایید کرد که این شرکت بر روی نسل سوم گوشی تاشو Razr کار می نماید. به تازگی وبسایت XDA develpers گزارشی را منتشر کردند که نشان می داد گوشی موتورولا ریزر 3 برخلاف مدل های قبلی که دارای مشخصات میان رده بودند، به عنوان یک دستگاه پرچمدار وارد بازار خواهد شد. اکنون، گزارش جدیدی از وبسایت Technik News اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات Razr 3 فاش نموده است.

وبسایت XDA developers گزارش داد که به وسیله منابع خود دریافته است که گوشی تاشو Razr 3 به وسیله چیپست Snapdragon 8 Gen 1 راهنمایی خواهد شد. همان طور که می دانیم، اولین گوشی تاشو موتورولا ریزر به تراشه اسنپدراگون 710 و مدل نسل دوم آن به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز شده بودند.

فضای ذخیره سازی گوشی پرچمدار Razr 3 در نسخه های متفاوتی ارائه می گردد. رم گوشی احتمالا در مقدار هایی مانند 6 گیگابایت، 8 گیگابایت و 12 گیگابایت وارد بازار خواهد شد. حافظه داخلی گوشی نیز احتمالاً در گزینه هایی مانند 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه گردد. نمایشگر این گوشی برخلاف مدل های قبلی دارای بریدگی قطره ای نخواهد بود. در عوض، در بالای صفحه نمایش از یک سوراخ پانچ بهره می برد.

در زمینه اتصال، انتظار می رود دستگاه به واسطه پشتیبانی از NFC و UWB (Ultrawide-band) با موقعیت یابی دقیق تر وارد بازار گردد. در خصوص صفحه نمایش دستگاه گزارش شده است که گوشی Razr 3 دارای یک پنل AMOLED تاشو است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. این گوشی تاشو همچنان دارای صفحه نمایش ثانویه خواهد بود، اما هیچ اطلاعاتی در خصوص مقدار و وضوح تصویر آن وجود ندارد.

وبسایت Technik News بعلاوه فاش کرد که گوشی تاشو Razr 3 با نام رمز Maven شناخته می گردد و دارای صفحه نمایش تاشو Full HD+ با نسبت تصویر 20 به 9 خواهد بود. می توان نتیجه گرفت که صفحه نمایش این گوشی AMOLED خواهد بود. این دستگاه بعلاوه دارای باتری 2800 میلی آمپر ساعتی می باشد.

تنظیمات دوربین پشتی Razr 3 شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OV50A OmniVision و یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و فوق عریض است. برای عکس های سلفی نیز دوربین 32 مگاپیکسلی OmniVision در نظر گرفته شده است. دوربین های پنل پشتی و جلویی قادر به فیلمبرداری اسلوموشن 120 فریم در ثانیه FHD و فیلمبرداری 60 فریم در ثانیه UHD 4K خواهند بود. در سرانجام باید اضافه نمود که این گوشی پرچمدار روی سیستم عامل اندروید 12 که از پیش نصب شده است، اجرا می گردد.

حدس زده می گردد که گوشی تاشو Razr 3 ممکن است در ژوئن 2022 عرضه گردد. هرچند به علت همه گیری ویروس کرونا و مشکل کمبود تراشه، ممکن است عرضه آن تا چند هفته به تعویق بیفتد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1891

به "افشای مشخصات گوشی پرچمدار تاشو موتورولا Razr 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی پرچمدار تاشو موتورولا Razr 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید