از سرگیری کلاس های حضوری دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان

به گزارش آسمان فارس، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان از شروع آموزش حضوری دروس کارگاهی و آزمایشگاهی این دانشگاه از 22 آبان ماه اطلاع داد.

از سرگیری کلاس های حضوری دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، دکتر سید بهزاد علوی،رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان، با اشاره به رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای در ارائه آموزش های مهارتی، اظهار کرد: یکی از علل افزایش نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، نداشتن مهارت و تخصص کافی برای کار در بخش های مختلف مالی جامعه است.

وی اضافه کرد: دانشگاه های فنی و حرفه ای با هدف برطرف این مشکل اساسی برنامه های آموزشی خود را با رویکرد دانش بنیان و بر مبنای تامین احتیاج جامعه به نیروی انسانی ماهر، به گونه ای اجرا می نمایند که دانشجویان در خاتمه تحصیلات، به یکی از فنون و مهارت های شغلی مجهز شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان گفت: با توجه به شرایط حال حاضر، ضمن هماهنگی با نهادهای ذیربط، مقرر شد از 22 آبان ماه کلاس های عملی که شامل 735 کلاس کارگاهی و آزمابشگاهی هستند، به صورت حضوری برگزار شوند. برگزاری کلاس ها با رعایت همه پروتکل های بهداشتی خواهد بود. در مورد تعداد دانشجویان در هر کلاس نیز پیش بینی شده است که در هر کلاس 10 نفر و با رعایت فاصله فیزیکی حضور پیدا نمایند.

وی در مورد شرایط حضور دانشجویان، گفت: شرط اصلی ورود دانشجویان به کلاس ها، تزریق دو دوز واکسن کرونا و ارائه کارت واکسیناسیون است. به دانشجویانی که واکسن را دریافت ننموده اند نیز به شرطی که دوز اول واکسن را ارائه نمایند، فرصت داده می گردد.

علوی اضافه کرد: مقرر شده است که کد ملی دانشجویان از مرکز بهداشت اعلام گردد؛ اگر دانشجویی یک دوز واکسن دریافت نموده باشد به او فرصت داده می گردد اما چنانچه دانشجویی واکسن نزند، اجازه شرکت در امتحانات و انتخاب واحد ترم بعد را نخواهد داشت.

وی در مورد برگزاری آزمون های خاتمه ترم نیز گفت: آزمون های خاتمه ترم جاری به صورت حضوری خواهند بود و شرط ورود دانشجو در آزمون ها و انتخاب واحد برای ترم آینده نیز تزریق دو دوز واکسن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1818

به "از سرگیری کلاس های حضوری دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "از سرگیری کلاس های حضوری دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری کلاس های حضوری دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید