از سرگیری پرواز بوشهر- اصفهان

به گزارش آسمان فارس، به گفته مدیرکل شعبه بوشهر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما باهماهنگی صورت گرفته و همزمان با اجرای برنامه زمستانه این شرکت ؛ پرواز بوشهر - اصفهان از سرگرفته شد.

از سرگیری پرواز بوشهر- اصفهان

علیرضا شاکردرگاه، مدیرکل شعبه بوشهر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما با بیان اینکه این پرواز روزهای دوشنبه از چهارم آبان ماه در جهت بوشهر - اصفهان و بالعکس برقرار است. یادآورشد:

این پرواز که پیش از این درجهتهای تهران- اصفهان، شیراز به بوشهر بود در برنامه های تابستانه شرکت هما قطع شده ودر هم اکنون با هماهنگی صورت گرفته تمام ظرفیت این پرواز دراختیار استان بوشهراست.

شاکردرگاه اضافه نمود:

باتوجه به تغییر نوع هواپیمای جهت بوشهر - اصفهان از فوکر به ام دی ظرفیت مسافر نیز نسبت به قبل 50 درصد افزایش یافته است.

شاکردرگاه با بیان اینکه ساعت پرواز اصفهان به بوشهر نیز براساس برنامه زمان بندی 20:10 دقیقه است توضیح داد:

همچنین بخاطر افزایش ظرفیت پروازها برای خدمت رسانی بهتر به مسافران با درخواست شعبه بوشهر، پروازهای ایرباس در روزهای شنبه ، دوشنبه و پنجشنبه در جهتهای تهران - بوشهر و بالعکس برقرار شده است. هواپیمای پهن پیکر ایرباس 300 که باحدود 280 نفر ظرفیت انجام می گردد باعث افزایش 30 درصدی ارائه ظرفیت جایگاه درجهت تهران - بوشهر شده است.

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما شعبه بوشهر اذعان کرد:

هواپیمای ایرباس 300 سه برابر پروازهای قبلی ظرفیت حمل بار دارد که قابلیت حمل بارهای حجیم و با تناژ بالا را نیز فراهم نموده است.

شاکردرگاه بااشاره به اینکه ایرباس 300حتی قابلیت حمل ماشین را نیز دارد، گفت:

هم اینک هفته ای 13پرواز درجهتهای بوشهر- تهران و بوشهر- اصفهان از سوی شرکت هواپیمایی هما انجام می گردد و فقط آدینه شب پرواز درجهتهای بوشهر- تهران ندارد.

منبع: irna

منبع: کجارو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 823

به "از سرگیری پرواز بوشهر- اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری پرواز بوشهر- اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید