ارائه تسهیلات ویژه به رتبه های برتر کنکور برای ادامه تحصیل در دانشگاه تبریز

به گزارش آسمان فارس، رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز از ارائه تسهیلات ویژه به حائزین رتبه های برتر کنکور و فارغ التحصیلان ممتاز جهت ادامه تحصیل در این دانشگاه اطلاع داد.

ارائه تسهیلات ویژه به رتبه های برتر کنکور برای ادامه تحصیل در دانشگاه تبریز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

حمید احمدی، رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص ارائه تسهیلات متنوع به رتبه های برتر کنکور و فارغ التحصیلان ممتاز جهت ادامه تحصیل در دانشگاه تبریز گفت: در اختیار داشتن دانشجویان مستعد و توانمند، یکی از سرمایه های اصلی یک دانشگاه جهت به ثمر رساندن برنامه های توسعه آموزشی و پژوهشی به منظور ارتقای صندلی ملی و بین المللی دانشگاه است.

احمدی عنوان نمود: در این راستا، گروه حمایت از استعداد های درخشان نسبت به تهیه و تدوین شیوه نامه راهبردی جذب، حمایت و حفظ حائزین رتبه های برتر کنکور و فارغ التحصیلان ممتاز جهت ادامه تحصیل در دانشگاه تبریز اقدام کرده و شیوه نامه مذکور توسط هیئت رئیسه دانشگاه مورد تصویب نهایی قرار گرفته است.

رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز توضیح داد: در همین ارتباط تسهیلات حمایتی مصوب در این شیوه نامه به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند که از جمله آن ها می توان به نکوداشت معنوی و حمایت از ایفای نقش مؤثر در فعالیت های دانشگاهی؛ تسهیلات آموزشی و پژوهشی متنوع؛ تسهیلات رفاهی مختلف؛ و جوایز نقدی اشاره نمود.

وی بیان داشت: دانشجویان گرامی می توانند جهت مشاهده فهرست کامل این جوایز و تسهیلات ویژه و همچنین آشنایی با شرایط مشمولان بهره مندی از این تسهیلات، به لینک https://dotsa.tabrizu.ac.ir/fa/page/8932 در وب سایت رسمی گروه حمایت از استعداد های درخشان مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1201

به "ارائه تسهیلات ویژه به رتبه های برتر کنکور برای ادامه تحصیل در دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تسهیلات ویژه به رتبه های برتر کنکور برای ادامه تحصیل در دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید