اخلاقی: جام تختی نشان داد مربیان سازنده کارشان را خوب انجام داده اند، رقابت آسیایی ها در گزینشی اول داغ است

به گزارش آسمان فارس، مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: عملکرد کشتی گیران در جام تختی نشان داد مربیان سازنده به خوبی کارشان را انجام داده اند.

اخلاقی: جام تختی نشان داد مربیان سازنده کارشان را خوب انجام داده اند، رقابت آسیایی ها در گزینشی اول داغ است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

حبیب اخلاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات جام تختی کشتی فرنگی در شیراز گفت: شاهد رقابت داخلی خیلی خوبی بودیم. با شرایطی که وجود داشت، کشتی گیران خارجی زیاد و خوبی در جام تختی شرکت نکردند. با این وجود کیفیت فنی کشتی فرنگی ما بالاست. سال گذشته تیم کوبا نفرات اصلی اش را آورد اما سال جاری شرایط متفاوت بود.

مربی تیم ملی ادامه داد: بیشتر جوانانی که در این رقابت ها درخشیدند میانگین سنی 23 سال داشتند. بعضی نیز تازه سال اول جوانان شان را پشت سر می گذارند. ایمان محمدی که کشتی بسیار نزدیکی با مهرداد مردانی گرفت سال اول جوانان است و سال گذشته نوجوانان بوده، عبدی هم همین طور. اینها نشان می دهد که مربیان سازنده خوب کارشان را انجام داده اند، ضمن اینکه در تیم های ملی پایه هم خوب کار شده است.

وی تاکید نمود: می توانیم به سال های آینده مان امیدوار باشیم. با این حال کار در المپیک 2020 سخت است، چون از بین بچه های حال حاضر تنها سعید عبدولی است که تجربه حضور در المپیک را دارد و سایر نفرات جوان هستند. باید دید بچه ها در مسابقات قهرمانی آسیا چه کار می نمایند و پس از آن نیز به دنبال کسب سهمیه و المپیک باشیم.

اخلاقی با تاکید بر اینکه تغییر میزبان گزینشی اول و واگذاری میزبانی به ازبکستان یا قزاقستان به ضرر کشتی ما خواهد بود، اعلام نمود: این کار ما را سخت تر می نماید چرا که در این دو کشور معمولا مسابقات با نفوذ داوری روبرو می گردد. ضمن اینکه هر دو کشور، خصوصا قزاق ها خودشان به دنبال کسب سهمیه هستند و رقابت در گزینشی اول که مخصوص آسیایی هاست، بسیار داغ می گردد. ان شاءالله برنامه ریزی ما به گونه ای خواهد بود که بتوانیم به هدف مان برسیم.

مربی تیم ملی فرنگی با اشاره به شروع اردوی فرنگی کاران از روز پنجشنبه گفت: بچه هایی که قرار است به مسابقات آسیایی اعزام شوند تا روز اعزام در اردو خواهند بود و در این میان تنها 48 سال استراحت خواهند داشت. برای غیرآسیایی ها اردو تا بیست بهمن ادامه خواهد داشت و بعد از آن اردو را ترک می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 707

به "اخلاقی: جام تختی نشان داد مربیان سازنده کارشان را خوب انجام داده اند، رقابت آسیایی ها در گزینشی اول داغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخلاقی: جام تختی نشان داد مربیان سازنده کارشان را خوب انجام داده اند، رقابت آسیایی ها در گزینشی اول داغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید