آخرین شرایط طرح ساماندهی کارت سوخت جایگاه ها

به گزارش آسمان فارس، سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت گفت: اندازه استفاده از کارت سوخت شخصی برای بنزین آزاد نسبت به قبل حدود 10 برابر شده است و روند افزایشی ادامه دارد. مردم توجه داشته باشند که از ابتدای مرداد هر جایگاه بنزین فقط یک کارت سوخت دارد.

آخرین شرایط طرح ساماندهی کارت سوخت جایگاه ها

به گزارش خبرنگاران، رضا نواز با اشاره به آخرین شرایط طرح ساماندهی کارت سوخت جایگاه ها مطرح نمود: استقبال مردم از کارت سوخت شخصی برای سوخت گیری بنزین آزاد کم نظیر بوده است و مردم در دو ماه گذشته به خصوص در کلانشهرها همکاری خوبی برای اجرای قانون بودجه 1402 مبنی بر ساماندهی کارت سوخت جایگاه ها داشته اند.

وی اظهار کرد: هم اکنون اندازه استفاده از کارت سوخت شخصی برای بنزین آزاد نسبت به قبل از اجرای طرح حدود 10 برابر شده است و روند افزایشی ادامه دارد.

نواز اضافه نمود: با توجه به اینکه طبق قانون بودجه باید تا شهریور سال جاری، اندازه استفاده از کارت سوخت شخصی به 90 درصد برسد و با توجه به مدلی که دولت در اجرای این قانون در پیش گرفته است، به نظر می رسد تا مردادماه سال جاری برای هر جایگاه تنها یک کارت سوخت برای بنزین آزاد وجود داشته باشد.

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور گفت: تا به امروز همکاری پرسنل جایگاه ها و مردم برای اجرای این طرح ایثارگرانه بوده است تا مردم آگاهی یابند که لازم است از کارت سوخت شخصی برای بنزین آزاد استفاده نمایند، زیرا کارت سوخت جایگاه ها به گونه ای در دسترس است که تنها مخصوص موارد اضطراری است.

وی شرح داد: ساماندهی کارت سوخت جایگاه ها و الزام خودروها به استفاده از کارت سوخت شخصی، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار نهادهای متولی قرار می دهند که بتوانند بهتر از گذشته برای مدیریت مصرف سوخت اقدام نمایند.

نواز تاکید نمود: در ابتدای اجرای طرح، کمی ترک کردن عادت قبلی در استفاده از کارت سوخت جایگاه ها سخت بود ولی اکنون روند استفاده از کارت سوخت شخصی افزایشی است و امیدواریم این طرح به خوبی تکمیل گردد.

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور بیان نمود: امیدواریم با سرعت گرفتن صدور کارت های سوخت المثنی، مسائل پیش روی این طرح به برترین شکل ممکن رفع گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2185

به "آخرین شرایط طرح ساماندهی کارت سوخت جایگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط طرح ساماندهی کارت سوخت جایگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید