10 دلیلی که بانکوک رویای عاشقان طراحی است

به گزارش آسمان فارس، بانکوک پایتخت کشور تایلند است و به دلیل خلاقیت ها و بعضی ویژگی های خود مورد توجه طراحان و افراد بسیاری قرار گرفته است. در این شهر مراسم های مختلفی برگزار می گردد و شاهد معابد خیره کننده، فروشگاه های جالب، پاتوق های هنری و سبک تهیه خاص غذاها هستیم. تمام این موارد و طراحی خاص هنری در این شهر، باعث شده که بانکوک یکی از رویا های طراحان باشد. همراه خبرنگاران باشید تا با دلیل جذابیت بانکونک بپردازیم.

10 دلیلی که بانکوک رویای عاشقان طراحی است

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

Pum یکی از شهر های بانکوک است که در آن شاهد معابد طلایی هستیم. کاخ های خیره کننده، منسوجات رنگی و کاشی کاری های پیچیده از ویژگی های این شهر هستند. به همین دلیل پایتخت تایلند یکی از رویاهای طراحان است و می تواند همچنان نام Pum را به دلیل زیبایی های منحصر به فردش زنده نگه دارد. پس در سفر به تایوان، بازدید از این 10 مکان را نباید فراموش کنید. توجه داشته باشید محتوای موجود در هر بخش، شرحی است که توسط Pum Lefebure گفته شده است.

1- Wat Pho

در معبد Wat Pho مجسمه یک کودک قرار گرفته است که شما را محو تماشای خود خواهد نمود. این مجسمه، بودای خمیده یا Reclining Buddha نامیده می گردد. در این مجسمه می توانید ترکیبی زیبا از طراحی تایوانی و چینی را مشاهده کنید. در ساخت بودای خمیده از کاشی های گرافیکی، رنگ های مختلف و علم هندسه بهره برده اند. این مجسمه خود می تواند الهام بخش شما برای تبدیل شدن تان به یک طراح گرافیک باشد.

2- بازار هفتگی چاتوچاک (Chatuchak)

شاید نتوان به معنای واقعی کلمه، بازار Chatuchak را یک بازار هفتگی دانست (محلی ها این نوع از بازار را JJ Market می نامند). در این بازار حدود 15 هزار مغازه وجود دارد. در Chatuchak شما می توانید در زمینه دکور خانه، لباس، کتاب های نادر و هنر وسایلی را بیابید. مغازه های این بازارچه همواره در حال حرکت هستند، پس هر بار برای پیدا کردن آن ها باید کل بازار را بگردید. البته در سفر به این مکان سعی کنید تاجای ممکن کم لباس بپوشید. زیرا این بازارچه هوای گرمی دارد.

3- استودیو هنرمند Nin Sarabutra

Nin Sarabutra یک هنرمند است که پیش از این در یک آژانس تبلیغاتی، کار های خلاقانه ای انجام می داد و اکنون نیز در زمینه هنر و سفالگری فعالیت می نماید. با وجود اینکه استودیو این فرد خیلی عجیبی نیست، اما آثار وی واقعا الهام بخش هستند. در این مکان شما می توانید هنر را با طعم تایوانی و بین المللی بچشید. برای اطلاع از نمایشگاه های آینده وی، بهتر است به سراغ سایت او بروید.

4- خانه The Jim Thompson

The Jim Thompson یک خانه خصوصی و البته تاریخی است که اکنون به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرد. این مکان زیبایی های خاص خود را دارد و مکان مورد علاقه من نیز به حساب می آید. در این خانه شما می توانید نشانه هایی از ابریشم را نیز مشاهده کنید. ابریشم یکی از بهترین اجناس دنیا است. فضای داخلی این بنا زیبایی خاصی دارد و شما رنگ هایی را در این خانه مشاهده خواهید کرد که در جای دیگری از تایوان قادر به دیدن آن ها نخواهید بود.

5- استودیو Charm-Learn

در نمایشگاه هنری Charm-Learn، که در یکی از روستا های اطراف قرار گرفته، شما می توانید در مورد سرامیک، عکاسی، رنگرزی و طراحی محصول کلاس هایی را بگذرانید. چون این مکان به دوچرخه و کافی شاپ مجهز است، مکانی عالی برای ذهن های خلاق به حساب می آید.

6- Ciam Center

اگر عاشق خرید لباس های عالی هستید، مرکز خرید Ciam Center می تواند یک مکان دوست داشتنی برای شما باشد. در این مکان حدود 200 فروشگاه از طراحان بین المللی قرار گرفته است. سومین طبقه این مجموعه نیز به طراحان محلی اختصاص یافته است. شاید بتوان این مکان را پنجره ای از هنر و تجارت دانست.

7- کارخانه فراوری مربا (The Jam Factory)

به وسیله رودخانه Chao Phraya به کارخانه مربا بروید. طراحی این کارخانه بسیار جالب و دوست داشتنی است. این مکان که حس و حال Williamsburg در بروکلین را به شما می دهد، از رستوران، نمایشگاه هنر، فروشگاه طراحی و کتاب فروشی تشکیل شده است. با این اوصاف شما می توانید یک روز را در این مکان سرگرم باشید. محیط خارجی این ساختمان نیز سرسبز است و می تواند حالتان را بهتر کند.

8- Lab Ramen Burger

تصمیم داریم در مورد غذاهای عالی حرف بزنیم. در این مکان شما می توانید بهترین همبرگر ها را که توسط گوشت خوک یا گاو تهیه شده اند میل کنید. این غذاها که به همراه نان سرخ شده رشته رامش ارایه می شوند، بسیار طرد و خوشمزه هستند. روش سرو این غذا ها نیز بسیار خلاقانه است. تمام خدمه لباس های عالی پوشیده اند که لوگو رستوران نیز روی آن ها قرار گرفته است.

9- Tep Bar

Tep Bar یک مکان جالب در بانکوک است که فضای داخلی آن ترکیبی از طراحی صنعتی غربی و طراحی تایلندی به نظر می رسد. در اوقات شام نیز نوازنده ها، آهنگ های محلی را می نوازند و در کنار آن ها نیز غذاهای مختلف برای میهمانان سرو می گردد.

10- Sala Rattanakosin

هتل Sala Rattanakosin یک مکان جالب است که در آن می توانید منظره زیبای Wat Arun را مشاهده کنید. کف تا سقف این هتل از این شیشه ساخته شده است. در این مکان می توانید از ازدهام بانکوک دور بمانید و از نسیم سرد رودخانه و غروب آفتاب لذت ببرید.

منبع: کجارو / afar.com
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1187

به "10 دلیلی که بانکوک رویای عاشقان طراحی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دلیلی که بانکوک رویای عاشقان طراحی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید