نحوه ترمیم رژگونه شکسته و پنکیک خرد شده در منزل

به گزارش آسمان فارس، پنکیک و رژگونه جزو لوازم آرایشی است که به دلایل مختلف ممکن است خرد شده و بشکند. در ادامه روش ترمیم رژگونه شکسته را آموزش می دهیم تا مانند روز اولش گردد. نگران نباشید با روش زیر می توانید پنکیک و رژگونه شکسته را به راحتی ترمیم کنید.

نحوه ترمیم رژگونه شکسته و پنکیک خرد شده در منزل

جهت دریافت خدمات چادر آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش، پنکیک و رژگونه جزو لوازم آرایشی است که به دلایل مختلف ممکن است خرد شده و بشکند. در ادامه روش ترمیم رژگونه شکسته را آموزش می دهیم تا مانند روز اولش گردد. نگران نباشید با روش زیر می توانید پنکیک و رژگونه شکسته را به راحتی ترمیم کنید.

حتما برای شما رخ داده که پنکیک از دست تان افتاده و خرد شده؟ در اینجور مواقع هیچ وقت آن را دور نریزید. چه پنکیک مورد علاقه تان از دستتان افتاده باشد و چه رژگونه را به گونه ای استفاده نموده باشید که کناره های آن آغاز به ترک خوردن نموده باشد.

اینجا یک راه چاره ساده برای ترمیم انتهای رژگونه خرد شده یا پودر ترک خورده شما آورده ایم به طوری که بتوانید تا آخرین ذره آن را بهره ببرید. بدون آنکه مجبور باشید به صورت وا رفته آن را به کار برید.

الکل صنعتی 70 درصد

کیسه فریزری

برس خط چشم

کاردک مخصوص پهن کردن و مالیدن مرهم روى پارچه و زخم

قطره چکان

ابتدا تمام پودر یا رژگونه را از ظرف آن خارج کنید (بله، حتی اگر به معنی شکستن بیشتر آن باشد) و به یک کاسه کوچک منتقل کنید.

هر چه پودر بیشتر باشد به کاسه بزرگتری احتیاج دارید، اما باید قادر باشید آن را هم بزنید بدون آنکه در ته ظرف ته نشین گردد.

برای اینکه روی میز کثیف نگردد و ذرات پنکیک پخش نگردد ظرف پنکیک را کامل درون کیسه بگذارید و دور تا دور آن را با چسب کمی محکم کنید.

البته اگر چسب در دسترس نبود می توانید کیسه را زیر ظرف قرار دهید.

حالا با کاردک روی پنکیک بزنید تا کامل پودر گردد و ساختاری یکدست پیدا کند. چرا که اگر قسمتی درشت و دانه دانه و قسمتی پودر باشد نتیجه نهایی چندان مطلوب نخواهد بود. می توانید از یک قاشق یا چنگال برای خردتر کردن پودر بهره ببرید.

به آرامی به پودر، الکل اضافه کنید تا یک خمیر غلیط به دست بیاورید. بهتر است الکل خیلی کم باشد تا خیلی زیاد. اگر الکل نداشتید، می توانید از گلاب هم برای این کار بهره ببرید، اما الکل بهتر است، چون احتمال رشد میکروب ها را پایین می آورد.

خوب بهم بزنید تا کاملا مخلوط گردد.

مخلوط را دوباره به ظرف اصلی برگردانید (اگر کمی از آن اضافه آمده، از یک ظرف سایه چشم بهره ببرید).

با کاردک خمیر به دست آمده را کاملا صاف و پنکیک را شبیه حالت اولیه آن قبل از شکستن کنید.

با ته قاشق مخلوط را فشار دهید.

در ظرف را باز بگذارید تا، در طول شب یا در صورت احتیاج در زمان بیشتر در هوای آزاد خشک گردد.

بعد از خشک شدن به همان شکل اول تبدیل می گردد.

ترمیم رژگونه شکسته و پنکیک به این سادگی انجام شد.

مجله سیب سبز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 782

به "نحوه ترمیم رژگونه شکسته و پنکیک خرد شده در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ترمیم رژگونه شکسته و پنکیک خرد شده در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید