مدیرعامل شیائومی تأیید کرد؛ 13 اولترا راهی بازار جهانی می گردد

به گزارش آسمان فارس، لی جون، مدیرعامل شیائومی در صحبت های اخیر خود رسما اعلام نموده گوشی پرچم دار شیائومی 13 اولترا وارد بازار جهانی هم خواهد شد.

مدیرعامل شیائومی تأیید کرد؛ 13 اولترا راهی بازار جهانی می گردد

شیائومی گوشی 12S اولترا را اوایل ماه قبل رسما راهی بازار نموده است. این گوشی بزرگ ترین، برترین و قدرتمندترین پرچم داری است که تا به امروز شیائومی ساخته اما قرار نیست وارد بازار جهانی گردد. شیائومی این گوشی را منحصرا در بازار چین در دسترس قرار داده ولی به نظر می رسد برای پرچم دار سال آینده قرار نیست چنین اتفاقی تکرار گردد.

در پاسخ به یکی از پست های وب سایت Android Central که مربوط به نقد و آنالیز گوشی شیائومی 12S اولترا هم می گردد، لی جون که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل این شرکت چینی فعالیت می نماید نوشته که شیائومی برنامه دارد سال آینده، پرچم دار مدل اولترا را راهی بازار جهانی کند.

شیائومی معمولا هر سال یک یا دو مدل پرچم دار از سری اولترا رونمایی و راهی بازار می نماید. معمولا این گوشی ها ساخت خود شیائومی یا برند زیرمجموعه آن یعنی ردمی هستند. سال جاری هم قرار بود همین اتفاق رخ دهد و شیائومی 12S اولترا با ردمی K50 اولترا همراه گردد. اما در نهایت ردمی تصمیم گرفت گوشی پرچم دار خود را K50 اکستریم ادیشن نام گذاری کند.

اینکه شیائومی برنامه دارد گوشی 13 اولترا را راهی بازار جهانی کند اتفاق غافلگیرکننده ای هم نیست. شیائومی سال گذشته گوشی می 11 اولترا را هم راهی بازار کرد و حتی قرار بود 12S اولترا هم در بازارهای جهانی در دسترس قرار بگیرد. به ادعای وب سایت NotebookCheck، ظاهرا شیائومی عرضه 12S اولترا را در برنامه های خود داشته اما یک سری اتفاقات افتاده که در نهایت این برنامه را تغییر داده است. حتی پیش تر هم خبری منتشر شده مبنی بر اینکه شیائومی 12S اولترا شاید در نهایت وارد بازار جهانی گردد اما فعلا شرکت چینی آن را تأیید یا تکذیب ننموده است.

از طرفی عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا نشان می دهد بازارهای خارج از چین هیچوقت برای شرکت چینی اهمیت کمی نداشته و نخواهند داشت. اگرچه تنوع گوشی های اندرویدی بسیار زیاد است اما اگر شرکتی یک محصول خاص با قابلیت های منحصربفرد فراوری کند، می تواند در جلب رضایت کاربران هم عملکرد موفقی داشته باشد. شیائومی 12S اولترا هم دقیقا مثال بارزی از همین محصول است که با طراحی جالب، سخت افزاری قدرتمند و البته یک دوربین شگفت انگیز با سنسور 1 اینچی توانسته تمام نگاه ها را به خود معطوف کند.

فعلا از این بابت که شیائومی چه زمانی میخواهد گوشی های بعدی خود را رونمایی و راهی بازار کند خبر خاصی در اختیار نداریم، اما شنیده بودیم به طور کلی سری 13 از پرچم داران این شرکت قرار است در ماه نوامبر (اواخر پاییز) رسما رونمایی شوند؛ هرچند رونمایی و عرضه مدل 13 اولترا، طبق برنامه های هر سال شیائومی باید سال آینده اتفاق بیفتد، چون 12S اولترا به تازگی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: NotebookCheck ,XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2058

به "مدیرعامل شیائومی تأیید کرد؛ 13 اولترا راهی بازار جهانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شیائومی تأیید کرد؛ 13 اولترا راهی بازار جهانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید