قربانی: استقلال یکنواخت و قابل پیش بینی بازی کرد، چهار امتیاز فاصله با صدر زیاد نیست

به گزارش آسمان فارس، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که استقلال در ملاقات با پیکان در حمله کردن تنوع نداشت.

قربانی: استقلال یکنواخت و قابل پیش بینی بازی کرد، چهار امتیاز فاصله با صدر زیاد نیست

پیروز قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی مقابل پیکان با آن ساختار دفاعی احتیاج به تنوع بیشتری در خط حمله دارد که استقلال نداشت. استقلال یکنواخت و قابل پیش بینی بازی می کرد و فرصت ها را از دست داد.

وی در مورد ابتلای چند بازیکن به ویروس کرونا و تأثیر آن در فرایند بازی استقلال توضیح داد: شرایط بازیکنان کرونایی این تیم را نمی دانم و شاید تأثیرش را گذاشته بود. استقلال تیم خوبی دارد و یک بازی دلیل نمی گردد که بگوییم مدعی قهرمانی نیست. سه، چهار امتیاز، فاصله زیادی نیست و استقلال می تواند جبران کند و به صدر جدول برسد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آبی پوشان باید آماده لیگ قهرمانان آسیا شوند، گفت: کادر فنی بهتر می داند چه آنالیزی از حریفان داشته باشد. فوتبال است و شاید طرفداران از تساوی مقابل پیکان ناراحت باشند، اما هر کسی فوتبال بازی نموده باشد، می داند این بازی ها چقدر سخت است. یک روزهایی هست که استراتژی درست است، اما طراحی خوبی انجام نمی گردد. کادر فنی استقلال باید کار خودش را انجام دهد و امیدوارم در بازی های پیش رو در آسیا پیروز باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1618

به "قربانی: استقلال یکنواخت و قابل پیش بینی بازی کرد، چهار امتیاز فاصله با صدر زیاد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: استقلال یکنواخت و قابل پیش بینی بازی کرد، چهار امتیاز فاصله با صدر زیاد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید