طراحی دکوراسیون لوکس

به گزارش آسمان فارس، جهت اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با شرکت معماری خبرنگاران تماس حاصل فرمایید : 09125754921 و 021-44274146

طراحی دکوراسیون لوکس

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

بیشتر مردم تصور میکنند کاری که طراحان انجام میدهد تنها در یک زمینه ایجاد تغییرات دکوراسیون داخلی خلاصه میگردد اما واقعیت این نیست . البته که این یکی از مسئولیت های یک طراح است اما در واقع یک طراح باید بر علم فنگ شویی نیز مسلط باشد تا این توانایی را داشته باشد که در منزل کارفرما ساختاری به وجود بیاورد که بهترین و بهینه ترین استفاده را از محیط داشته باشد . اما این تمامی ماجرا نیست . باید بدانید که امروزه طراحی دکوراسیون به عنوان یکی از تخصصی ترین زیر شاخه های معماری یاد میگردد و از هر کسی نمیتوان این انتظار را داشت تا یک طرح جامع و اصولی طراحی کند و این شخص باید حرفه ای و کارامد باشد . شما میتوانید یک دکوراسیون شیک و حرفه ای را با اعضای کادر خبرنگاران تجربه کنید .

قاعده کار به این صورت است که رنگ هایی که دارای درخشندگی و شفافیت بالایی هستند معمولا در سالن پذیرایی و نشیمن استفاده میشوند چرا که این کار می تواند فضای موجود را بزرگتر جلوه دهد حتی این امکان وجود دارد تا به منظور ایجاد کردن تنوع در این بخش ها یکی از دیوارها را با سنگ های تزئینی ، کاغذ دیواری و ... آراسته کرد و به این ترتیب نمایی لوکس و زیبا به وجود آورد . سنگ های تزئینی میتوانند در فواصل بین کابینت ها نیز نمای بی نظیری در اجرای کابینت آشپزخانه بوجود بیاورند . همچنین یک تک ستون وسط سالن نیز میتوانند بخش مناسبی برای پیاده سازی تزئینات سنگی باشد .

در گام بعدی ضروری است تا نوع کف پوش ها را معین کنیم . در انجام این کار ضروری است تا دقت زیادی به خرج دهیم چرا که در نوع چبدمان و طراحی داخلی منزل تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خروجی کار دارد . این امکان وجود دارد تا برای پوشش کف ها از انواع سنگ و سرامیک و یا پارکت هایی چوبی استفاده کرد . در صورتی که تمایل به استفاده از سرامیک را دارید نباید از رنگ های تیره بهره ببرید چرا که موجب ایجاد افسردگی می گردد و از طرفی دیگر استفاده از رنگ سفید باعث ایجاد یکدستی و ایجاد خستگی می گردد پس در انتخاب رنگ مناسب برای کف پوش ها دقت کنید و اصول روانشناسی و زیبایی شناسی را در نظر بگیرید

منبع: هیرادانا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1154

به "طراحی دکوراسیون لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید