ساماندهی 187 کارگاه عمرانی و ساختمانی در منطقه 2

به گزارش آسمان فارس، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 2 گفت:به منظور بهبود سیمای شهری و ایجاد حس امنیت و ایمنی برای شهروندان طرح ساماندهی کارگاه های ساختمانی و عمرانی اجراشد.

ساماندهی 187 کارگاه عمرانی و ساختمانی در منطقه 2

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، ابراهیم رضایی مقدم، با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیکی ایام انتها سال، به منظور ارتقاء ایمنی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مردم، بهبود شرایط حصارکارگاهی، برطرف اشغال معابر و لفاف ساختمان های در حال ساخت دردستور کار نهاده شد.

وی اضافه کرد: با توجه به مخاطره آمیز بودن پروژه های در حال ساخت در زمینه محیط کارگاهی، اشغال معابر و عدم زیبایی آن ها به خصوص در معابر و شریان های اصلی، با هماهنگی کامل شهرداران نواحی طرح ساماندهی درحال اجرا است.

وی با باشاره به ساماندهی 187 کارگاه های ساختمانی اضافه کرد: زیباسازی سیما و منظر کارگاه های ساختمانی به وسیله تعویض حصار های کارگاهی مندرس و فرسوده، رنگ آمیزی حصار ها و برطرف مزاحمت دراین طرح مدنظر نهاده شده است.

رضایی مقدم اضافه کرد: بعلاوه ایجاد نظم در محدوده کارگاهی از جمله برطرف سد معبر ساختمانی و جمع آوری مصالح ساختمانی و یا نخاله ها، نصب علائم ایمنی و ترافیکی هشدار دهنده در قسمت های مختلف پروژه در کارگاه های ساختمانی و آزادسازی معابر پیاده، جزو نکاتی است که به آن توجه ویژه ای شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1956

به "ساماندهی 187 کارگاه عمرانی و ساختمانی در منطقه 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی 187 کارگاه عمرانی و ساختمانی در منطقه 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید