داوران چهارمین جشنواره تئاتر باران معرفی شدند

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی، چهارمین جشنواره تئاتر باران از تاریخ 10 شهریور به مدت هفت روز در تئاتر باران برگزار خواهد شد.

داوران چهارمین جشنواره تئاتر باران معرفی شدند

هانیه توسلی، ستاره اسکندری، نسیم ادبی، ساناز بیان و مهدی مشهوربه عنوان هیأت داوران بخش صحنه ای چهارمین جشنواره تئاتر باران برگزیده شدند و مسئولیت قضاوت 7 اثر نمایشی را از بین 70 نمایش ارائه گردیده به دبیرخانه جشنواره بر عهده خواهند داشت.

رضا بهاروند چهارمین جشنواره تئاتر باران با اعلام این خبر اضافه کرد: چهارمین جشنواره تئاتر باران از تاریخ 10 شهریور تا 17 شهریورماه امسال در تئاتر باران برگزار خواهد شد و بر اساس قوانین و مقررات، هیأت داوری 2 نمایش برگزیده را معرفی خواهند کرد.

پیش از این مهدی مشهور، مهران رنجبر و مهدی شجاعی، مسئولیت انتخاب و بازبینی آثار صحنه ای متقاضی حضور در جشنواره تئاتر باران را بر عهده داشتند.

چهارمین جشنواره تئاتر باران با عنوانجشنواره فغر از تاریخ 10 شهریور در 2 بخش اجرای صحنه ای و نمایشنامه خوانی و به دبیری رضا بهاروند برگزار می گردد.

تئاتر باران به منظور تشویق و حمایت از آموزش تئاتر و پشتیبانی و معرفی نسل جوان و فعال، اقدام به برگزاری جشنواره آموزشگاه های سینمایی و هنرهای نمایشی از میان هنرجویان و فارغ التحصیلان آموزشگاه های سینمایی و هنرهای نمایشی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 74

به "داوران چهارمین جشنواره تئاتر باران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران چهارمین جشنواره تئاتر باران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید