داغ ترین حرف های چهره های مشهور سینما تلویزیون در هفته ای که گذشت ، از گریم های سنگین استقبال می کنم ، جنگ جهانی سوم هشدار درباره نابرابری است

به گزارش آسمان فارس، در هفته ای که گذشت بعضی از اهالی سینما به مناسبت های گوناگون ازروز ملی سینما تا حضور جشنواره های خارجی، اظهاراتی را بیان کردند که مهمترین آنها را انتخاب و گزینش نموده ایم.

داغ ترین حرف های چهره های مشهور سینما تلویزیون در هفته ای که گذشت ، از گریم های سنگین استقبال می کنم ، جنگ جهانی سوم هشدار درباره نابرابری است

به گزارش خبرنگاران، علی نصیریان به مناسبت روز ملی سینما گفت: هنر تنها با پول و ابزار شکوفا نمی گردد؛ هرچند داشتن پول و آخرین تجهیزات {برای شکوفایی هنر} بسیار یاری می نماید اما ذات هنر آفرینندگی است که خدا در ذات هنرمندان قرار داده است. من معتقدم انسان هنرمند خلاق است و آنچه موجب احترام گذاشتن مردم به هنرمندان می گردد همین خلاقیت است. در همه جای ایران استعدادهای درخشانی وجود دارند که متاسفانه به علت دور بودن از مرکز استان ها از حمایت ها محروم هستند. قطعا اگر یاری های آموزشی مانند کتاب ها، مقالات و… در اختیار استان ها قرار گیرد جوانان علاقه مند به سینما بهره بیشتری می برند. یادش بخیر زنده یاد عباس کیارستمی همواره این کار را با نگاه خاص خودش انجام می داد.

سینمای هنر و تجربه باید رشد کند

بعلاوه در روز 20 شهریور مجید مجیدی درباره سینمای هنر و تجربه گفت: سینمای هنر و تجربه باید رشد کند و می تواند پشتوانه سینمای ملی قلمداد گردد. نسل جوان باید تجربه نمایند و از آن ها باید حمایت گردد تا بتوانند پشتوانه سینمای ما باشند. تقویت روابط سینمایی با کشورهای دیگر مهم است. حمایت ها می تواند در قالب پروتکل های فرهنگی باشد و می توان ارتباطات با سینماهای کشورهای دیگر را تقویت کرد. این حمایت ها باید در چارچوب مسائل کلان فرهنگی اتفاق بیفتد و کوشش های فردی چندان ثمری ندارد و مانند شهابی گذراست. ما به تبادل فرهنگی احتیاج داریم و این موضوع باید به وسیله دولت ها اتفاق بیفتد تا بتوانیم مانند کشورهای اروپایی با کشورهای دیگر به راحتی تولیدات مشترک داشته باشیم.

  • پارسا پیروزفر یا طناز طباطبایی؟ | تماشاگران کدام بازیگر را در سریال یاغی دنبال می نمایند (اینفوگرافیک)

در این فیلم یک سکانس بدون حضور من وجود ندارد

لیلا حاتمی درباره فیلم تازه اش اظهار کرد: در فیلم زمانی در ابدیت یک سکانس بدون حضور من وجود ندارد. ما نمی دانیم که آیا او (سعید) درگذشته یا به دلایل دیگری ما را ترک نموده است. غیبت شوهر باعث می گردد که مریم به نوعی ارتباطش را با این دنیا از دست بدهد آن هم درست زمانی که باید از دختر نوجوانش مراقبت کند. آنچه درباره این فیلم بسیار خوب است این است که ما دو دنیا موازی داریم که یکی نبودن شوهر است که موجب آزار مریم می گردد و دیگری زندگی اجتماعی است که این شخصیت مجبور به رهبری آن است که آن هم به آداب و رسوم و سنت های ایران گره خورده است.

جنگ دنیای سوم هشدار به افزایش نابرابری است

هومن سیدی که این روزها فیلم جنگ دنیای سوم او خیلی سرو صدا نموده است در اظهاراتی درباره این فیلم در جشنواره ونیز گفت: جنگ دنیای سوم هشدار یا شاید هم واکنشی به افزایش نابرابری است. برآورده کردن اساسی ترین احتیاجها برای خیلی از مردم، یک مبارزه واقعی است. تکنولوژی، مسائل اقتصادی و اطلاعات به شکلی فلاکت بار آدم ها را شکست داده است. حتی نیروی انسانی فیزیکی هم نمی تواند آن ها را نجات دهد یا به نوعی یک نیروی برابر باشد، اما نمی توان انکار کرد. نپرداختن به علل اصلی این نابرابری ممکن است پیامدهای ناگواری داشته باشد… برجسته بودن زبان بدن در فیلم های من یک تصمیم آگاهانه نیست، اما در این فیلم استفاده از یک شخصیت کر و لال، نه فقط به لحاظ ساختاری به توسعه فیلمنامه یاری کرد، بلکه ازنظر موضوعی هم به ما یاری کرد.

  • تصاویر مجذوب کننده از پشت صحنه سریال یاغی | علی خرسند بدون گریم در کنار نیکی کریمی | پارسا پیروزفر در کنار عوامل سریال

با گریم سنگینی که قرار بود روی صورتم بنشیند مشکل نداشتم

گلاره عباسی بازیگری که نقش های متفاوتی در سریال های پر مخاطب داشته است نیز درباره فیلم ابلق گفت:

همه ما به نوعی در موقعیتی که آدم های فیلم ابلق گرفتارش هستند، قرار گرفته ایم. به هر حال همه ما صفحات حوادث روزنامه ها و یا کانال های خبری را می خوانیم و به این شکل در جریان چنین اتفاقاتی هستیم. موضوعی که در ابلق مطرح می گردد، موضوع غریب و پیچیده ای نیست، بنابراین همه افرادی که در معرض آن قرار می گیرند باورش می نمایند. با گریم سنگینی که قرار بود روی صورتم بنشیند مشکل چندانی نداشتم و اصلا همواره از گریم های سنگین استقبال می کنم، اما چالش اصلی ام برای ایفای نقش شهلا صداسازی بود که باید برای نقش انجام می دادم که در نهایت با یاری خانم آبیار در تمرین ها و دورخوانی ها به آن رسیدم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2070

به "داغ ترین حرف های چهره های مشهور سینما تلویزیون در هفته ای که گذشت ، از گریم های سنگین استقبال می کنم ، جنگ جهانی سوم هشدار درباره نابرابری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داغ ترین حرف های چهره های مشهور سینما تلویزیون در هفته ای که گذشت ، از گریم های سنگین استقبال می کنم ، جنگ جهانی سوم هشدار درباره نابرابری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید