تور دهلی: حمله گاو هندی به مرد سگ آزار

به گزارش آسمان فارس، حوادث خبرنگاران : گاو خشمگین مردی که در حال آزار و اذیت یک سگ ولگرد بود را به سزای عملش رساند.

تور دهلی: حمله گاو هندی به مرد سگ آزار

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

مرد سگ آزار به وسیله یک گاو غافلگیر شد.

به گزارش خبرنگاران، ویدئویی که مجازات یک مرد حیوان آزار به وسیله گاو خشمگین را به تصویر می کشد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو این مرد حیوان آزار در حال آزار و اذیت یک سگ ولگرد بود که با واکنش گاو خشمگین روبرو شد. در حالی که سگ از شدت درد فریاد می کشید این گاو وارد عمل شد و با زدن چند ضربه با شاخ خود این حیوان را نجات داد.

زوزه های سگ از درد زیاد

ویدئویی که به وسیله یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع ماجرا را نشان می دهد. در ابتدای این ویدئو مرد حیوان آزار در حالی که سگ را از ناحیه گردن گرفته و روی هوا می چرخاند دیده می گردد. در حالی که سگ از درد زیاد زوزه می کشد کوشش می نماید تا از دست این مرد فرار کند. در ادامه ناگهان یک گاو از راه رسیده و با حمله ای ناگهانی این مرد را نقش بر زمین می نماید. حمله غافلگیرانه گاو موجب رهاشدن سگ از دست مرد حیوان آزار شد.

این ویدئو به وسیله سوسانتا ناندا مامور جنگلبانی هند در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. او در توضیح این ویدئو نوشت: کارما. این ویدئو از زمان انتشار تا به امروز بیش از 102 هزرار بیننده داشته و حدود 3 هزار بار نیز بازنشر شده است. بعضی از کاربران از فیلمبردار این صحنه که نقشی کمتر از گاو را برای یاری به سگ در این ماجرا ایفا کرد انتقاد کردند.

منبع: رکنا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1783

به "تور دهلی: حمله گاو هندی به مرد سگ آزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: حمله گاو هندی به مرد سگ آزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید