جریمه قطع درخت برای نهاد های دولتی تأثیرگذار نیست

به گزارش آسمان فارس، سروری گفت: جریمه قطع درخت برای نهاد های دولتی خیلی موثر نیست و باید نسبت به بازدارندگی در یک دستگاه دولتی به وسیله دولت اقدام کرد.

جریمه قطع درخت برای نهاد های دولتی تأثیرگذار نیست

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای قطع درختان به وسیله نهاد های دولتی و بعلاوه بعضی شهروندان بابت ساخت و ساز گفت: قانون محکمی درباره قطع درختان وجود دارد، اما اتفاقات اخیر نشان می دهد که این قانون بازدارنده نیست و شورای اسلامی شهر تهران باید آنالیز جدی تری روی این موضوع داشته باشد.

سروری درباره راه حل های جلوگیری از قطع درختان به وسیله نهاد های دولتی اظهار کرد: جریمه برای نهاد های دولتی خیلی موثر نیست؛ اگر قرار باشد که جریمه از جیب شخص پرداخت گردد، یک مساله دیگر است، اما معمولا این افراد جریمه را از منابع دولتی پرداخت می نمایند که شورای اسلامی شهر تهران به این موضوع معترض است.

وی با تأکید بر اینکه باید در موضوع قطع درختان به وسیله دستگاه های دولتی اقدام ویژه تری صورت گیرد، اضافه کرد: باید نسبت به بازدارندگی در یک دستگاه دولتی به وسیله دولت اقدام کرد و بعلاوه باید به یک مصوبه ای در این باره برسیم تا از رخداد چنین موضوعاتی جلوگیری شد.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2079

به "جریمه قطع درخت برای نهاد های دولتی تأثیرگذار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه قطع درخت برای نهاد های دولتی تأثیرگذار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید