جریمه توقف مقابل پارکینگ اعلام شد

به گزارش آسمان فارس، خبرنگاران: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران عظیم گفت: توقف مقابل در پارکینگ (اتومبیل رو) واحدهای مسکونی برابر ماده 163 آیین نامه هدایت و رانندگی ممنوع و جریمه آن 300 هزار ریال است.

جریمه توقف مقابل پارکینگ اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ عین الله جهانی روز دوشنبه اضافه کرد: توقف مقابل ساختمان های شخصی و دولتی واقع در خیابان و یا کوچه نیز شامل همین قانون می گردد و بر همین اساس توقف مقابل در حیاط و یا پارکینگ واحدهای مسکونی نیز ممنوع است و تخلف محسوب می گردد. وی اظهار کرد: ایستادن و یا توقف وسائط نقلیه در پیاده روها، مقابل ورودی خیابان ها، جاده ها، کوچه ها و یا ورودی و خروجی درهای اتومبیل رو ساختمان ها براساس ماده 163 آئین نامه هدایت و رانندگی ممنوع است.

سرهنگ جهانی با اشاره به گلایه شهروندان مبنی بر توقف وسائط نقلیه مقابل درهای ورودی و یا پارکینگ (اتومبیل رو) واحدهای مسکونی، گفت: مأموران پلیس راهور در مورد خودروهایی که مقابل در پارکینگ ساختمان ها پارک شده، اعمال قانون خواهد نمود.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت روبرو شدن با این مشکل، می توانند موضوع را به وسیله شماره تماس 110 یا 120 اعلام تا مأموران پلیس هدایت و رانندگی ضمن اعمال قانون با متخلفین برخورد نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1004

به "جریمه توقف مقابل پارکینگ اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه توقف مقابل پارکینگ اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید