فراوری دو خودروی برقی توسط تویوتا برای بازار چین

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، قرار است این خودروها که C-HR و IZOA نام دارند، در سال 2020 به فراوری انبوه برسند. این اولین بار است که تویوتا برای بازار چین خودروی برقی می سازد. این شرکت در خصوص مشخصات فنی این خودروها هنوز اطلاع رسانی نکرده است.

فراوری دو خودروی برقی توسط تویوتا برای بازار چین

تویوتا میخواهد تا سال 2030 بیش از 5.5 میلیون خودروی برقی در سراسر دنیا به فروش برساند. این شرکت از سال 1997 تا به امروز تنها 13 میلیون دستگاه خودروی هیبریدی Prius را به فروش رسانده و لذا بعضی کارشناسان هدف گذاری این شرکت را جاه طلبانه می دانند.

از جمله دیگر خودروهای هیبریدی تویوتا که برای عرضه در بازار چین فراوری شده اند، می توان به RAV4، Corolla و Alphard اشاره نمود.

تویوتا همچنین در حال آزمایش خودروهایی با سوخت هیدروژنی در میرایی چین است و احتمال فراوری انبوه چنین خودروهایی نیز در چین وجود دارد. دیگر خودروی برقی مفهومی طراحی شده توسط تویوتا Rhombus نام دارد که چهار نفر ظرفیت دارد.

تویوتا در جریان برگزاری بازی های المپیک سال 2020 توکیو نیز از یک خودروی حمل و نقل ویژه رونمایی خواهد نمود. این شرکت همچنین وظیفه فراوری وسایل حمل و نقل بازی های المپیک زمستانی سال 2022 را در پکن بر عهده دارد.

با تور چین سفر کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 212

به "فراوری دو خودروی برقی توسط تویوتا برای بازار چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری دو خودروی برقی توسط تویوتا برای بازار چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید