تایلند مرکز تفریح و تجارت

به گزارش آسمان فارس، تایلند از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و متنوع است. تایلند کشوری در جنوب شرق آسیا می‌باشد. این کشور در شبه جزیره هند و چین قرار گرفته و پایتخت آن بانکوک است.

تایلند مرکز تفریح و تجارت

بانکوک پایتخت و بزرگترین شهرکشور تایلند است که بیش از 10میلیون جمعیت دارد. مساحت کشور تایلند حدود 514000 کیلو متر مربع است. جمعیت کشور تایلند بیش  67 میلیون نفر است و 76 استان دارد. تایلند دارای تاریخی طولانی است, در طول تاریخ جنگهای متعددی با همسایگان و دیگر کشور ها داشته اما امروزه به یکی از امن ترین کشور های جهان تبدیل شده و به این دلیل تاجران و جهانگردان میل زیادی به سرمایه گذاری و گردشگری در این کشور را دارند.بیشتر جمعیت تایلند به آیین بودا اعتقاد دارند. از این رو 95 درصد مردم تایلند بودایی هستند.آیین بودا حدود هفتصد سال قبل به دست راهبان سریلانکا به تایلند وارد شد و مورد پذیرش پادشاه «رام خام هینگ» در دوره حکومت سوخوتای قرار گرفت.در کشور تایلند پادشاه در نزد مردم از جایگاه والایی برخوردار است.در واقع تایلند کشوری پادشاهی است. تایلند به دلیل نزدیک بودن به دریا اغلب آب و هوایی معتدلی دارد. شمال کشور کوهستانی و دارای جنگل های فراوانی برای بازدید در تور تایلند است.

تایلند مردمانی مهربان و مهمان نواز دارد که همیشه لبخند به لب دارند از این رو گردشگران تور تایلند این کشور را سرزمین لبخند می‌نامند. بانکوک، پوکت، پاتایا، چیانگمای و ساموئی از برجسته ترین شهر های تایلند هستند که مراکز اصلی گردشگری تایلند به شمار می‌رود.

انتشار: 3 دی 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 10

به "تایلند مرکز تفریح و تجارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند مرکز تفریح و تجارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید