بهسازی شبکه برق 120 روستای دیواندره

به گزارش آسمان فارس، مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: از مجموع 187 روستای این شهرستان تا به امروز شبکه برق 120روستا به طور کامل بهسازی شده است.

بهسازی شبکه برق 120 روستای دیواندره

عطاالله میرزایی با اشاره به اینکه در مجموع 187 روستای واقع در این شهرستان به شبکه سراسری برق متصل هستند، گفت: از این تعداد تا به امروز شبکه برق 120روستای دیواندره به طور کامل بهسازی شده که حداکثر تا سرانجام بهمن ماه امسال، تمامی روستا های تحت پوشش این مدیریت بهسازی واصلاح می گردد.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره از اتمام عملیات اجرایی اصلاح و بهینه سازی شبکه برق 5 روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر11 میلیارد ریال خبرداد و گفت: در فاز نخست طرح بزرگ تبدیل شبکه سیم مسی بهکابل خودنگهدار که در خرداد ماه 1400 پایان یافت 100 درصد شبکه شهری معادل 55 کیلومتر شبکه، به کابل خودنگهدار تبدیل شد و اکنون این طرح در روستا ها با سرعت بیشتری در دست اقدام و پیگیری است.

او با بیان اینکه امسال بالغ بر10کیلومتر شبکه نو به مجموعه شبکه فشارضعیف در این شهرستان اضافه شد، گفت: با اجرای طرح ساماندهی شبکه برق درروستاها، شبکه برق بالغ بر 18 هزار مشترک روستایی به طورکامل پایدار شد.

میرزایی اضافه نمود: در ادامه اقدامات صورت گرفته و در کمتر از یک ماه، شبکه برق از نوع سیم مسی در روستا های شاقلعه، قاچیان، پشت تنگ، حسین آبادمران و نرگسله به طور کامل برکنار و به کابل خودنگهدارتبدیل شد و همزمان کل شبکه این روستا ها نیز ساماندهی و بازآرایی شد.

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2096

به "بهسازی شبکه برق 120 روستای دیواندره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی شبکه برق 120 روستای دیواندره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید