بنز در پی فراوری خودروهای فقط برقی است

به گزارش آسمان فارس، شرکت مرسدس بنز از برنامه های خود برای فراوری خودروهای فقط برقی و تاسیس کارخانه هایی به همین منظور ظرف چند سال آینده خبر داده است.

بنز در پی فراوری خودروهای فقط برقی است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، مرسدس بنز میخواهد تا نیمه دوم دهه میلادی جاری کارخانه هایی تاسیس کند که فقط خودروهای برقی فراوری نمایند.

اگر چه در حال حاضر نیز فراوری خودروهای برقی به وسیله کارخانه های مختلف خودروسازی متداول شده، اما بسیاری از این اتومبیل ها هیبریدی هستند. شرکت های خودروسازی عمدتا از ساخت کارخانه هایی برای فراوری صرف خودروهای برقی دوری نموده و در عوض خطوط فراوری را مطابق با تقاضای بازار منعطف نگه می دارند.

به نظر می رسد با افزایش اقبال به خودروهای برقی و کوشش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای شرایط در حال تغییر است. جورج برزر، مدیر فراوری مرسدس بنز، در این مورد گفته است: این خودروساز پیش بینی نموده که بعضی از خطوط فراوری خود در کارخانه ها حتی زودتر به طور کامل به خطوط فراوری خودروهای فقط برقی تبدیل شوند.

وی افزوده است: باید توجه داشت ساخت یک کارخانه کاملاً نو برای ساخت خودروهای باتری-الکتریکی زمان می برد. ما امیدواریم این هدف تا نیمه دوم دهه جاری میلادی محقق گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1953

به "بنز در پی فراوری خودروهای فقط برقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنز در پی فراوری خودروهای فقط برقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید