بازی F1 Manager 2023 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش آسمان فارس، به طور کلی فرمول 1 (Formula 1) یکی از پرهیجان ترین رقابت های موجود در دنیا است. در این مدت نیز ما شاهد عناوین بسیار زیادی با زمینه فرمول 1 بودیم و اکثراً هم موفقیت خوبی کسب کردند. پس از این موضوع نشان داد که بازی های فرمول یک پتانسیل بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارند.

بازی F1 Manager 2023 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

حال شرکت فرانتیر (Frontier) از بازی تازه خود با زمینه فرمول 1 با نام مدیر فرمول 1 (F1 Manager 2023) رونمایی کرد. این بازی قرار است برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر عرضه گردد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی اعلام نشده است ولی به احتمال زیاد در سال 2023 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی مدیر فرمول 1 یک عنوان بسیار خاص است. شما در این بازی در کنار رقابت و رانندگی این ماشین های بسیار سریع، باید تیم خود را نیز مدیریت کنید. در مدیر فرمول 1 2023 ما شاهد 23 مسابقه، 6 رویداد F1 Sprint، ماشین ها و مسیرهای تازه هستیم. در کنار آن شرکت سازنده کوشش نموده تا با افزودن رانندگان دیگر به همراه چالش های سخت تر بازی را به واقعیت نزدیکتر کند.

مدیر فرمول 1 به شما اجازه می دهد تا کل تیم مسابقه خود را مدیریت کنید. طبیعتاً مدیریت یک تیم مسابقه فرمول 1 کار راحتی نیست و موانع بسیار زیادی در مسیر شما به سمت موفقیت وجود دارد. از طرفی این بازی به شکل فصلی بوده و در هر فصل رویدادهای مختلفی وجود دارد. این رویدادها باعث شده که بازی اصلاً خسته نماینده نباشد و کاربران بتوانند برای مدت زیادی آن را تجربه نمایند.

نکته مهم بازی مدیر فرمول 1 آزادی عمل شما است. به این شکل که در ابتدای بازی کاربر مدیریت یکی از 10 تیم معروف دنیای فرمول 1 را بدست گرفته و اینکه چگونه آن را مدیریت کند به طور کامل به بازیکن بستگی دارد. شما می توانید تیم خود را به صدر جدول برده یا اینکه به انتهای جدول و رقابت در حد معمول رضایت دهید. شما در این بازی می توانید تمامی شاخصه ]ای تیم از افراد گرفته تا ارتقاء ماشین و موارد دیگر را کنترل کنید.

دنیای فرمول 1 هم به صورت فصلی است. حال شما می توانید با استفاده از سیستم تازه Race Replay مسابقات معروف هر فصل را دوباره تجربه کنید. با این کار کاربر می تواند هر فصل را به شکلی که دوست دارد ادامه دهد و حتی در آن تغییر ایجاد کند. این سیستم تازه بازی را به واقعیت نزدیک تر نموده و تجربه جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

همانطور که گفته شد تمامی عناصر بازی در دست کاربر است. در انتهای هر هفته یک مسابقه وجود داشته که کاربران با استفاده از سبک مدیریتی خاص خود باید راننده و تیم را برای آن آماده نمایند. بازی مدیر فرمول یک تمام کوشش خود را نموده تا به واقعیت نزدیک باشد. به همین علت دنیای بازی بسیار به دنیای واقعی فرمول 1 نزدیک است.

شما با راننده به طور مستقیم در ارتباط هستید. به همین علت هرگونه تصمیم شما روی او تأثیر می گذارد. برای مثال یک تصمیم اشتباه شما ممکن است به شکست تیم منجر شده و راننده ناامید گردد. همانطور هم که تعیین است راننده یک فاکتور بسیار مهم در بازی مدیر فرمول 1 است. تیم شما می توانند خسته شوند و حتی امکان دارد که با شما دعوا نمایند.

نکته مهم اینجاست که شما در این بازی می توانید، افراد مختلف را استخدام کنید. این موضوع به شما اجازه خواهد داد تا با انتخاب افراد درست، تیم را به سمت موفقیت ببرید. همین انتخاب افراد می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. شما باید بودجه خود را نیز مدیریت نموده و کوشش کنید در یک بودجه تعیین، برترین تصمیم ها را بگیرید. به طور کلی در بازی مدیر فرمول 1 تصمیم های دشواری وجود دارند که توانایی شما را به چالش می کشند. نکته اصلی اینجاست که شما باید در تمامی این شرایط دوام آورده و کوشش کنید تیم خود را در برترین شرایط خود نگه دارید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2180

به "بازی F1 Manager 2023 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی F1 Manager 2023 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید