اگر از جنگل می ترسید این فیلم ها را هرگز نگاه نکنید!

به گزارش آسمان فارس، جنگل ها به یکی از اصلی ترین لوکیشن ها در فیلم های ژانر ترسناک تبدیل شده اند.

اگر از جنگل می ترسید این فیلم ها را هرگز نگاه نکنید!

به گزارش به نقل از اسکرین رنت، جنگل ها می توانند برای عده زیادی ترسناک باشند. هالیوود و ژانر وحشت هم از این موضوع استفاده می نماید و ترس و انزوا را در فیلم ها به نمایش می گذارد. تصور تنها بودن در جنگل و تصور به اینکه کسی شما را دنبال و یا چیزی شما را تهدید می نماید، برای هر کسی می تواند ترسناک باشد. از وس کریون، کارگردان ژانر وحشت گرفته تا جیسون ورهیز که از شخصیت های قاتل های معروف در دنیای سینماست، از جنگل ها به اسم مکانی برای انتخاب سوژه ها و قربانی های خود استفاده می کردند.

فیلم هایی مثل آدینه سیزدهم در سال 1980 و کلبه ای در جنگل در سال 2011، از ترس مخاطب از جنگل ها به طور موثر استفاده نموده اند و در نوع خود برترین هستند. اینجا برترین موارد از این فیلم ها را می بینید.

دریاچه بهشت (2008)

تیم بازیگری خوب باعث شده که این فیلم سینمایی با داستانی در خصوص زوجی که از طریق گورهی بچه جوان مورد آزار قرار می گیرند، عمیقا ترسناک گردد. شرایط در این فیلم خیلی زود به یک کابوس از شکنجه و قتل تبدیل می گردد. این فیلم اغلب با نقد های مثبتی روبرو شد و عده ای آن را با مهمترین فیلم های ژانر وحشت سینما مقایسه کردند.

سوزان (1981)

یکی از فیلم های قدیمی در ژانر اسلشر فیلم سوزان است که به خاطر تیم بازیگری، سرعت روایت فیلم و همینطور گریم های خوب در جمع برترین هاست. داستان در خصوص یک قاتل در یک کمپ تابستانه است که قربانیان خود را با استفاده از یک شئ تیز به قتل می رساند. این فیلم از لوکیشن های بیرونی اش نهایت استفاده را برده و به هواداران ژانر وحشت یک اثر سرگرم نماینده و سراسر ترس را ارائه می نماید.

آخرین خانه در سمت چپ (1972)

این فیلم ترسناک کلاسیک ساخته وس کریون، در جمع یکی از موثر ترین فیلم های ترسناک واقع شده است که حتی ممکن است آزار دهنده باشد. داستان در خصوص دو دختری است که از طریق گروهی ربوده می شوند و حالا والدین آن ها در پی انتقام جویی هستند. این فیلم در سینما ها پیروز بود؛ البته مخاطبان آن با خشونت زیادی روبرو شدند و اکرانش در چندین کشور به علت محتوایش ممنوع شد.

بن بست (2003)

خانواده که می خواهند به یک گردهمایی برای مراسم سال نو بفرایند باید از جاده ای که در وسط جنگل واقع شده است عبور کند، اما با زنی در لباس سفید و یک بچه بر می خورند. قبل از آنکه آن ها بخواهند در خواست یاری نمایند این زن ناپدید می گردد و پس از این ماجرا ها، شب آن ها به شبی پر از اتفاقات ترسناک بی انتها تبدیل خواهد شد.

آیین (2017)

داستان این فیلم در خصوص گروهی از دوستان است که به یک ماجراجویی در ارتفاعات می فرایند. می فرایند، اما بعد از اتفاقاتی متوجه می شوند که از طریق موجودی عجیب و غریب دنبال می شوند. آیین اولین فیلم بلند دیوید بروکنر بود که سابقه حضور در تعدادی از پروژه های ترسناک دیگر را هم داشته است.

کلبه ای در جنگل (2011)

کلبه ای در جنگل یک کمدی ترسناک است و به همان مقدار ای که برای ترساندن کوشش می نماید برای لحظات خنده دار هم کوشش نموده است. از بازیگران این فیلم می توان به کریستن کانلی، کریس همسورث و جسی ویلیامز اشاره نمود. داستان در خصوص پنج دوست است که که برای استراحت به سفری در دل جنگل می فرایند و در کلبه ای ساکن می شوند، اما آن ها در می یابند که در کلبه اتفاقات عجیب و غریبی در حال وقوع است و سعی در کشف راز این کلبه می نمایند.

او در شب می آید (2017)

این فیلم برداشتی منحصر به فرد و دراماتیک از دنیای پسا آخرالزمانی است. داستان در خصوص خانواده ای است که از اتفاقاتی که منجر به از بین رفتن تمدن و بشریت شده نجات پیدا نموده اند و به جنگل پتاه می برند، اما روزی یک خانواده دیگر را پیدا می نمایند که به آن ها پناه آورده اند. ماجرای این دو خانوده به مرور دچار چالش و به داستانی پرخطر تبدیل می گردد.

مرده شریر 2 (1987)

این فیلم که دنباله فیلم اصلی به کارگردانی سم ریمی بود، با اضافه کردن ویژگی های طنز بیشتر و از طرفی ترس و خلاقیت، نه تنها در ژانر وحشت بلکه با در نظر گرفتن همه ژانر ها به یکی از تحسین شده ترین دنباله های تاریخ سینما تبدیل شد.

منبع: Screen Rant

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1705

به "اگر از جنگل می ترسید این فیلم ها را هرگز نگاه نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر از جنگل می ترسید این فیلم ها را هرگز نگاه نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید