اتفاقات خاص هفته سوم لیگ فرانسه

به گزارش آسمان فارس، در هفته سوم رقابت های لیگ فرانسه یک اتفاق خاص رخ داد و آن اینکه سامان قدوس به عنوان نخستین لژیونر ایرانی لوشامپیونه توانست در نخستین دیدار خود گلزنی کند.

اتفاقات خاص هفته سوم لیگ فرانسه

به گزارش خبرنگاران، هفته سوم رقابت های لیگ فرانسه به انتها رسید.

پاری سن ژرمن مدافع عنوان قهرمانی سومین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد تا به صدرنشینی خود ادامه دهد.

تیم پاریسی توانست در هفته سوم با درخشش مثلث مرگ خود آنژه را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد.

کاوانی، نیمار و ام باپه گل های پاری سن ژرمن را در این دیدار به ثمر رساندند.

یکی از عجیب ترین نتیجه ها در دیدار نیس و دیژون رقم خورد تا جایی که نیس با راهنمایی ویرا شکست سنگینی را متحمل شد و در استادیوم خانگی خود برابر دیژون با چهار گل تن به شکست داد.

دیژون با پیروزی که در این دیدار به دست آورد شگفتی ساز فصل جاری لقب کرد و با 9 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جای گرفت.

و اما آمیان که به تازگی سامان قدوس را به خدمت گرفت نخستین پیروزی فصلش را به دست آورد و توانست با نتیجه چهار بر یک استاد رمس را از پیش رو برداشت.

قدوس در این دیدار که برای نخستین بار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت توانست گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند تا یکی از اتفاقات خاص هفته سوم را رقم زند.

و اما موناکو که یکی از شانس های قهرمانی در فصل جاری است ناامید کننده ظاهر شد و با نتیجه دو بر یک برابر بوردو تن به شکست داد تا از سه بازی خود تنها چهار امتیاز به دست آورد.

در آخرین بازی هم مارسی در استادیوم خانگی خود از پس رن برنیامد و با تساوی دو بر دو متوقف شد.

خبر دیگر درباره لیگ فرانسه این که تیری آنری با سران باشگاه بوردو به توافق رسیده و به احتمال خیلی زیاد راهنمایی این تیم را بر عهده گیرد.

با وجود این که نیمار و ام باپه در دیدار برابر آنژه درخشیدند اما همچنان خبرهای زیادی درباره اختلاف این دو بازیکن به گوش می رسد.

با آمدن توخل یکی از ستاره های پاری سن ژرمن احیا گردیده است و او کسی جز آنخل دی ماریا نیست که ستایش سرمربی آلمانی تیم پاریسی را به دنبال داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 60

به "اتفاقات خاص هفته سوم لیگ فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات خاص هفته سوم لیگ فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید