آخرین وضعیت امیر غفور از زبان پزشک تیم ملی والیبال

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران، دکتر سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال، درباره آسیب دیدگی امیر غفور اظهار کرد: این بازیکن بعد از بازی مقابل کانادا یک درد خیلی کوچکی در زانوی راست احساس می کرد که از نظر خودش در حدی نبود که اعلام کند. صبح امروز بهنگام صرف صبحانه غفور صحبتی با من داشت و در این باره مشورت کردیم. ترحیج دادیم که ام آر آی انجام گردد. یکسری تشخیص ها در ذهن من هست که خطرناک نیست اما منتظر هستیم که جواب آزمایش ام آر آی بیاید و بعد تصمیم بگیریم.

آخرین وضعیت امیر غفور از زبان پزشک تیم ملی والیبال

وی اضافه کرد: در این مدت هم درمان هایش را انجام می دهیم. پس به نظرم حداقل بازی فردا در ترکیب تیم نباشد بهتر است. بعد از آن، روز به روز گزارش درمان او را می دهیم. اگر به این نتیجه برسیم که یک هفته یا 10 روز یا کمتر و بیشتر احتیاج به درمان دارد، اعلام خواهیم کرد. در غیر اینصورت اگر به این نتیجه برسیم که می تواند در روزهای آینده به تیم یاری کند آن را هم اعلام می کنیم.

پزشک تیم ملی والیبال تاکید نمود: فعلاً قطعی می توانم بگویم آسیب دیدگی غفور خطرناک نیست. چیزی نیست که به آینده والیبالی او ضربه بزند. بیشترین موضوعی که برای ما مهم است اینکه به بازی های آینده با صد در صد توان می رسد یا خیر. سعی می کنیم در روزهای آینده مرتب گزارش وضعیت او را اعلام کنیم.

افروزی درباره دلیل آسیب دیدگی غفور یادآور شد: گویا وی در ست چهارم بازی با کانادا بعد از اسپک در فرود، دچار احساس بدی شده است. حتی دردی نداشته و به نظر خودش موضوع قابل گفتن هم نبوده است چرا که قادر به ادامه بازی بود. بعد از آن چند ساعت از این موضوع گذشت و مشکل درد و تورم نداشت. این یک آسیب دیدگی از ناحیه زانوی پای راست است. انشالله بعد از انجام ام آر آی نتیجه قطعی را اعلام می کنیم. مطمئن هستیم که پارگی رباط ندارد. بدترین تشخیص کشیدگی درجه یک لیگامان(خفیف) است.

فیزیوتراپیست تیم ملی در انتها تاکید نمود: جواب ام آر آی هنوز آماده نشده است. از نظر من نباید در بازی فردا به میدان برود. اما در خصوص سایر بازی ها بعدا می توانم نظر قطعی بدهم. اینکه در ترکیب 14 نفره باشد و روی نیمکت باشد یا خیر موضوعی است که باید لوزانو در خصوصش تصمیم گیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 529

به "آخرین وضعیت امیر غفور از زبان پزشک تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت امیر غفور از زبان پزشک تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید